loading...
کانون هواداران رئال مادرید
cr13 بازدید : 71 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

 

.او گلهایی باور نکردنی به ثمر رسانده است
کریس رونالدو 302 گل باشگاهی در کارنامه دارد و قسمت بزرگی از آنها نشانه عظمت و اقتدار او هستند. در سال 2009 او جایزه پوشکاش فیفا را در اولین سال آن جایزه از آن خود کرد. به خاطر شوت حیرت آوری که در چمپیونز لیگ مقابل پورتو از 40 یاردی شلیک کرد و درون دروازه هلتون قرار گرفت.

رونالدو بعد ها گفت این بهترین گلی بود که او به ثمر رسانده است. ماه گذشته نیز او قدرت خود در مقابل دروازه حریفان را با یک هت تریک عالی مقابل ختافه به رخ کشید؛ به این خاطر که او در آن بازی با پای چپ، پای راست و سر گلزنی کرد.
--------------------------------------------------------
2.حتی گل به خودی او هم زیباست!
کریستیانو رونالدو اولین گل به خودی دوران بازیکنی خود را در باخت 0 - 1 عجیب رئال مقابل گرانادا در هفته گذشته به ثمر رساند و آن ضربه سری بود که بسیاری از مهاجمان اگر مانند آن بزنند، می توانند به آن افتخار کنند!

گل او به این معنی بود که گرانادا بازی را بدون اینکه حتی یک شوت در چهارچوب داشته باشد برد.

 

بقیه تو ادامه مطلب



3.گرانترین بازیکن تاریخ است
هواداران منچستر یونایتد ممکن است از چگونگی انتقال او به مادرید راضی نباشند، اما وقتی انتقال او در تابستان 2009 نهایی شد، 94 میلیون یورو نصیب یونایتدی ها شد. این رقم تقریباً 30 میلیون بیشتر از رکورد نقل و انتقال قبلی بود که خود رئال مادرید با خرید زین الدین زیدان از یوونتوس در سال 2001 به جا گذاشته بود.

بنا به گزارشات مطبوعات اسپانیا، قرار داد 6 ساله رونالدو همچنین شامل بندی جدایی زود هنگام شگفت انگیز 1 میلیارد یورویی می باشد.
----------------------------------------------
4.یک قهرمان ملی است
از اولین بازی ملی مقابل قزاقستان در سال 2003 در سن 17 سالگی، کریس رونالدو خود را به کاپیتانی تیم ملی پرتغال رسانده است و تبدیل به سومین فوتبالیست جوانی شده که در اروپا به 100 بازی ملی می رسد. او بخشی از تیمی بود که به طریقی هدایت شد که نتوانست در فینال به یاد ماندنی یورو 2004 یونان را شکست دهد. او پرتغال را تا نیمه نهایی یورو 2012 رساند و در آنجا در ضربات پنالتی مغلوب اسپانیا شدند و همینطور کمک کرد تا پرتغال در جام جهانی 2006 تا نیمه نهایی بالا برود. ( 1 بازی بعد از بازی معروف یک چهارم نهایی مقابل انگلیس که او باعث شد رونی کارت قرمزی بحث بر انگیز بگیرد)

او سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی پرتغال است با 38 گل زده و در 8 سال اخیر مرد سال فوتبال پرتغال بوده است
---------------------------------
5.مهارت هایش لذت دیدن دارد
منتقدان ممکن است او را متهم کنند که یک بازیکن نمایشی است که خیلی زیاد پا عوض می کند، اما کریستیانو رونالدو آمیزه ای از سرعت، قدرت و مهارت است که در دنیای فوتبال بی همتاست

این ستاره پرتغالی اغلب توسط برخی افراد نظیر زیدان، بکهام، فرگوسن و لمپارد و خیلی های دیگر مورد احترام قرار گرفته و گفته اند که او فوق العاده است؛ و با داشتن بسیاری ویژگی ها او بازیکنی کامل شناخته می شود.
---------------------------------------
6.ضربات آزادش فوق العاده است
قدرت و دقت چیز هایی است که رونالدو به وسیله آنها می تواند امروزه یک توپ مرده را در هر بازی زنده کند. او در دوران ورزشی خود تا به حال چند دو جین گل از ضربات آزاد به ثمر رسانده است، اما احتمالاً یکی از زیبا ترین آنها ضربه ای بود که در ژانویه 2008 به پورتسموث و دیوید جیمز زد. فرگوسن گفته است که آن بهترین ضربه آزادی است که تا به حال دیده ام؛
----------------------------------
7.الگوی بسیاری از آرایشگران است
کریس رونالدو به طور مرتب مدلهای مختلف مو را آزمایش می کند، که هر کدام نسبت به دفعه قبلی اش ژل و حالت بیشتری دارد.
------------------------------------
8.او برای هر بانویی جذاب است
بنا به دلایل زیادی، از جمله خوش تیپ و قیافه بودن، ثروت، شهرت و توانایی یک ورزشکار حرفه ای و جهانی بودن را داشتن و ترکیب همه اینها کریستیانو رونالدو را فردی ساخته که مطلوب هر بانوی مجردی است!

در نتیجه او بیشتر از شامهای گرمی که ما خورده ایم رابطه عاشقانه با افراد مطرح داشته است. مرد پرتغالی با تعدادی از زنان زیبا مانند Paris Hilton ، مدل اسپانیایی Nereid Gallardo ،مادر فرزند ماریو بالوتلی Raffaella Fico ، مخرب ازدواج رایان گیگز Imogen Thomas و بازیگر بریتانیایی Gemma Atkinson رابطه داشته است.

در سالهای اخیر هم که او با مدل روسی، Irina Shayk رابطه ای قوی تر و جدی تر دارد.
---------------------------------------
9.او یک رکورد شکن است

در رئال مادرید ، کریس رونالدو پشت سر هم رکوردهای شخصی و باشگاهی را خرد می کند. او رکورد بیشترین گل زده در یک فصل را در رئال مادرید در اختیار دارد (60 گل در فصل 12-2011) ،بیشترین گل زده در هر دقیقه لالیگا (هر 70.7 دقیقه یک گل در فصل 12-2011) ،او اولین بازیکن اروپایی بود که در دو فصل پیاپی بیش از 40 گل در یک فصل به ثمر می رساند ( 12-2011 و 11-2010) ؛ او سریع ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است که به 100 گل می رسد و در سال 12-2011 او تبدیل به اولین بازیکنی شد که در یک فصل به تمام تیمهای لالیگا گل زده است.
-----------------------------------------
10.او یک جوان باهوش بود

مانند کاکا و لیونل مسی، کریستیانو رونالدو نیز قاب کوچکی از کودکی خود دارد، که همین منجر شد تا مربیان بر این باور باشند، برای اینکه او را به یک بازیکن حرفه ای تبدیل کنند، ممکن است به زحمت بیافتند.

با وجود این، او در 11 سالگی در یک تست تمرینی با اسپورتینگ لیسبون شرکت کرد و سپس با دستمزدی حدود 1500 پوند قرارداد بست.

در سن 16 سالگی او تاریخ سازی را شروع کرد. او در طول یک فصل، برای همه تیم های زیر 16 سال، زیر 17 سال، زیر 18 سال، تیم B و تیم اصلی بازی کرد.
----------------------------------------
11.او بر بیماری خود غلبه کرد

در سن 15 سالگی، کریستیانو رونالدو دوران ورزشی خود را قبل از اینکه شروع شود، در معرض تمام شدن می دید، او دچار بیماری به نام Tachycardia شده بود، نوعی بیماری که ضربان قلب را نا منظم و غیر طبیعی بالا می برد و زندگی فرد را تهدید می کند.

او یک جراحی با لیزر داشت تا مشکلش بر طرف شود؛ و بنا به گفته های مادرش، او فقط چند روز بعد از عمل به تمرینات تیمش بازگشت.
-------------------------------------
12.او یکی از ثروتمند ترین افراد جهان و سهام داره چند کمپانی بزرگ است
کریستیانو رونالدو یکی از سهام داران کمپانی نایک و کمپانی های دیگر است
----------------------------------------
13. او یکی از افراد خیّیر میباشد
کریستیانو رونالدو حامی مردم مظلوم فلسطین است و همواره به انها کمک میکند او همچنین حامی بیماران سرطانی میباشد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 264
  • بازدید کلی : 4,165
  • کدهای اختصاصی