loading...
کانون هواداران رئال مادرید
cr13 بازدید : 72 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)
موضوع: اخــــــــــــبار

 

http://db2.stb.s-msn.com/i/12/90CEEE6C82CF5D5FEAD26A2DA9ECB5.jpg

 

الکس فرگوسن ، مربی یونایتد در مورد تساوی با رئال در برنابئو صحبت کرد . او گفت از بازی " رضایت " دارد و برای صعود دو تیم " هر اتفاقی " ممکن است . وی افزود :" رئال مادرید تیم بزرگی است و شانس زیادی دارد . آنها یکی از بهترین تیمهای جهان در ضد حملات هستند . " 

وی افزود :" قبل از بازی مطمئنا می پذیرفتیم که 1-1 نتیجه خبوی است . بازی کردن در برنابئو خیلی مشکل بود . در نیمه اول نا امید کننده بودیم چرا که خط دفاعمان خیلی فشار را متحملشد . رئال مادرید موقعیت هایی داشت و ده خیا عالی بود . در نیمه دوم بهتر شدیم ، موقعیت ایجاد کردیم و می توانستیم حتی نتیجه بهتری بگیریم . " 
مربی یونایتد در مورد رونالدو گفت :" گل فوق العاده ای زد . نمی شود توصیفش کرد . شاید برخی بگویند که اورا خوب دفاع نکرد اما تصور کنید که رونالدو طوری پریده بود که زانویش تا سر اورا رفته بود ... او فوق العاده است . سخت است که بتوان کاری که می کند را باور کرد . با او صحبت کردم و به پیشرتفی که داشته افتخار می کنم . نمی توانم بگویم که او را کامل می شناسم . مطمئنا می تواند بهتر هم بشود . "
فرگوسن در مورد درخشش ده خیا گفت :" پیشرفت خبوی داشته است . توپی که در نیمه اول از کوئنت رائو گرفت فوق العاده بود . از او راضی هستم . به مادرید برگشت و یک بازی عالی داشت . مطمئنا رئال در اولدترافورد عالی خواهد بود و باید بازیخ وبی داشته باشیم ."
مربی اسکاتلندی در مورد ول بک گفت :" عالی بود . سخت تلاش کرد . دومین گل فصلش را زدم و امیدوارم بیشتر از این هم گل بزند از عملکردش راضی هستم . " و در مورد شانس های دو تیم گفت :" 50-50 است . بستگی دارد چه کسی گل اول را بزند . " 
وی در مورد بازی ضعیف رونی گفت :" از نظر تاکتیکی وظایفش را انجام داد . او در خط هافبک بایز می کند و کارش با فن پرسی فرق دارد . ما برای بردن بازی می کردیم و از چهار مهاجم استفاده کردیم اما بازی در خارج از خانه فرق دارد . از نیمه اول نا امید شدم چرا که تملک توپ را نداشتیم . "
فرگوسن در مورد نبود چیچاریتو و ویدیچ گفت :" به چیچا توضیح دادم . فن پرسی مهاجم اصلی ماست . چیچاریتو هم 14 گل زده و موقعیت های زیادی برای بازی کردن خواهد داشت . نانی و اشلی یانگ هم بازی نکردند . باید به او توضیح بدهم که از حضور در چنین بازی مهمی ناراحت نشود . ویدیچ هم پس از مصدومیتش نتوانسته بود که آماده شود . " 
وی در مورد تشویق شدن گیگز توسط برنابئو گفت :" خوشایند است که هواداران قدر یک بازیکن بزرگ را بدانند . وقتی رونالدو وارد اولدترافورد شود هم با همین برخورد مواجه می شود . " 
فرگوسن در مورد کاگاوا گفت :" هر کسی در آلمان بازی کرده می داند که در آن جا بر خلاف انگلیس زیاد حفظ توپ انجام نمی شود . پس او باید عادت کند . امشب بایز خوبی داشت و با فن پرسی هماهنگ بود . " 
وی در این باره که رئال پیش از یونایتد باید دو بار با بارسا بازی کند هم گفت :" مهم نیست . مهم پیروزی است . راستش ما هم باید بازی هایی داشته باشیم . "


"گیگز :" باید در اولدترافورد به خوبی امشب باشیم "


http://images.kurir-info.rs/slika-900x608/lionel-mesi-rajan-gigs-alesandro-del-pjero-1332848114-139554.jpg

رایان گیگز ، هافبک پر سن و سال یونایتد پس از تساوی تیمش در برنابئو گفت :" قرعه 50-50 است . در برنابئو فشار زیاد است اما ما یک بازی جدی داشتیم . رئال مادرید تیم توانایی است و حالا باید به اولدترافورد بیاید و فشار را حس کند . باید به خوبی امشب باشیم . " 

شماره 11 شیاطین سرخ گفت که از عملکردش راضی است :" برای بردن چمپیونزلیگ باید بازیهای جدی مثل امروز داشته باشیم . برای قهرمانی در اروپا باید مثل امروز بازی کنیم، خوب دفاع کتیم و حفظ توپ کنیم . البته باید نسبت به امشب بیشتر توپ داشته باشیم . به طور کلی خوشحال هستیم . " 
گیگز در مورد ده خیا گفت :" حضور در مادرید برایش خوشایند بود . یک بازی کامل داشت . یک دروازه بان بزرگ است که به مرور پخته تر می شود . " 
کریک هم گفت که از نتیجه " رضایت " دارد و افزود :" تساوی نتیجه مثبتی است . باید به توان رئال احترام گذاشت . آنها موقعیت های زیادی داشتند . " 
فیل جونز هم که در خط هافبک بازی کرد گفت که از تساوی 1-1 "راضی است " و آن را "عادلانه " می داند . وی افزود :" تساوی عادلانه بود . آنها تیم بزرگی هستند و می توانند به خوبی دافع کنند . در نیمه دوم ما خیلی خوب بودیم . می توانستیم یک گل بیشتر بزنیم . "

cr13 بازدید : 34 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

صحبت های رونالدو بعد از بازی:

 

 

من همیشه میخوام برنده باشم، بعد گل خوشحالی نکردم اما به این معنی نیست که نمیخوام برنده باشم.
این فقط احترامی بود به تیمی که خیلی چیزا رو بهم داد.

منچستر ساختار دفاعی قوی داشت و کارو واسه ما سخت کرد

تو بازی برگشت واسه برد میریم. . .

فرگوسن در آغوش عقاب مادرید ♥ ♥ 


رونـــــالدو مغرور نیست خیلی بازی قشنگـــی بود کاش تموم نمیشـــد همه چی داشت البته ما میتونستیم ببیریم 
قشنگیا فوتبال تو این بازی زیاد بود بازم هم میگم اقای استیلی و مزدک میرزایی رونالدو بد اخلاق نیست اون هدفش خواستن و بردنـــه

کمک مالی 100,000 یورویی رونالدو به قربانیان افغان

 

کریستیانو رونالدو ، مسئول تحویل دادن چک صد هزار یورویی یوفا به کمیته بین المللی صلیب سرخ در بازی میان منچستر و رئال خواهد بود . 

علت انتخاب کریتسیانو توسط یوفا این است که این بازیکن بیشترین حضور را در تیم برتر سال کاربران یوفا با هفت حضور در طول تاریخ داشته است . این چک به مدیر منابع انسانی سازمان صلیب سرخ ، کارولین ولچ بلانتین اهدا خواهد شد که از اهدافش ، کمک به درمان قربانیان فروریزی یک معدن در افغانستان خواهد شد .


 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 261
  • بازدید کلی : 4,162
  • کدهای اختصاصی